FANDOM

Wspaniały Smok jest stwórcą Wymiaru Magii oraz jest pierwotnym właścicielem mocy Płomienia Smoka i jest jednym z najpotężniejszych stworzeń.

Magiczne Moce

Moc Wielkiego Smoka nazywana jest Płomieniem Smoka, który jest później źródłem mocy Bloom. Jego moc jest absolutnie przeciwna do Mrocznego Feniksa, Lorda Darkara, który został stworzony wraz z Smokiem na początku czasu i którego moc służy do pochłaniania energii podczas gdy tworzy ją smok i elementarnie przeciwny do Wodnych Gwiazd, one posiadają tylko uprawnienia do gaszenia Płomienia Smoka. Zarówno Smok i Wodne Gwiazdy produkują energię, które są przeciwne swojej naturze.

Wygląd

Wielki Smok ma wygląd chińskiego smoka wykonanego w całości z ognia tylko z dwoma przednimi łapami. Jest pomarańczowy i otoczony żółtym światłem.

Seria

Przed-Serią

Według Faragondy, Wielki Smok urodził się na początku czasu z ciemności jako oślepiające światło i stworzył cały Magiczny Wymiar ognistym oddechem, gdzie rozprzestrzenił życie, światło i ciepło.

Później się wyczerpał i wybrał jako miejsce odpoczynku planete Domino, i od tego czasu rodzina królewska Domino doglądała Płomienia Smoka u Nimf Magix. Gdy wybuchła wojna jeden ze spadkobierców rodziny królwskiej Domino stał się Strażnikiem Płomienia Smoka aż ten obowiązek nie spadł na Oritela i Marion. Gdy na świecie pojawiła się ich pierwsza córka Daphne została ogłoszona "Opiekunką Płomienia Smoka" później przystapiła do Nimf Magix. Smoczy Płomień znikł gdy na świecie pojawiła się druga córka pary królewskiej - Księżniczka Bloom.

Sezon 1

Gdy Bloom robi badania w bibliotece w Alfei, znajduje w książkach że gdy Smok zniknął, Magiczny Wymiar był pod panowaniem dziewięciu Nimf Magix, wszechwładne wróżki które kontrolowały przeznaczenie Magicznego Wymiaru i były opiekunkami Płomienia Smoka a ostatnią z nich była Daphne jej starsza siostra mimo iż wtedy o tym nie wiedziała. Daphne była przywódczynią Nimf tzw. "Nimfą Nimf".

Wersja 4Kids

Gdy Bloom robi badania w bibliotece w Alfei, znajduje w książkach że gdy Smok zniknął, Magiczny Wymiar był kolejno pod panowaniem dziewięciu Nimf Magix, wszechwładne wróżki które kontrolowały przeznaczenie Magicznego Wymiaru i były strażniczkami Płomienia Smoka i były one również przodkami Bloom bo pochodziły z rodziny Królewskiej Domino a ostatnią z nich była Daphne (starsza siotra Bloom mimo iż wtedy o tym nie wiedziała).

Wersja 4Kids zawsze miała jakieś niedociagnięcia ale w tym fragmencie spore ponieważ:

  • Dlaczego Daphne była przywódczynią Nimf jak one żyły przed nią? (Nie mogła być liderką swojej babci)
  • Bloom miała jako jedyna Płomień Smoka a rodzina i Nimfy były tylko jego opiekunkami nie władali nad nim
  • Rodzice Bloom mieli moce dobra i szacunku a lekką moc Płomienia Smoka zawdzięczali temu iż byli rodziną Królewską z Domino

Sezon 2

Kiedy Lord Darkar próbował przejąć kontrolę nad Mocą Ostateczną, posłał swoje oddziały, Trzy Prastare Wiedźmy i Valtora, aby ukraść Smoczy Płomień z Domino, dlatego powoduje zniszczenie planety. Gdy wszyscy mieszkańcy Domino znikneli w końcowej bitwie pomiędzy Drużyną Światła a Prastarymi Wiedźmami, cały Magiczny Wymiar myślał, że Płomień Smoka został ugaszony, aż Trix ukradły go z Bloom i objawił się jej, że to wciąż płomień w niej, ponieważ była jego posiadaczem. Zostało to potwierdzone, gdy Bloom otwarcie używała Płomienia Smoka w ostatecznej walce z Trix.

Sezon 3

Okazuje się, że gdy Wielki Smok stworzył wszechświat, niewielką część jego ognia zmieszano z ciemnością, tworząc coś w rodzaju Czarnego Płomienia Smoka, który znalazły Pradawne Wiedźmy i stworzyły człowieka o imieniu Valtor by służył im za syna.

Jest możliwe, że część z ciemności, która zmieszała się z Płomieniem Smoka, z którego Valtor został stworzony rzeczywiście był kawałkiem ciemności Darkara, gdyż stwierdzono, że zarówno Mroczny Feniks (Lord Darkar) i Wielki Smok urodzili się w pustce przed początkiem czasu, co prawdopodobnie oznacza, że urodzili się razem w tym samym czasie, ponieważ w pierwszym odcinku drugiego sezonu, Profesor Wizgiz powiedział, że gdy w Magicznym Wymiarze wszystkie czarydobra stworzono razem to zarówno wszystkie przeciwstawne im stworzono razem. Jednak ta teza tyczy się tylko ciemności w którą wpadła odrobina Płomienia Smoka a nie samego Valtora ponieważ on był by starszy lub duchem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki