FANDOM

Koronowana Księżniczka Roxy
ROXY-SRI
Skojarzona z Glimmy, wróżek robaczków świętojańskich

Artu pies

Selkie Fila, strażniczka bramy oceanu Ziemii

Wiek 15 (4 sezon/2 film)

16 (5 sezon)

17 (6 sezon)

Urodziny 9 czerwca
Pochodzenie Ziemia
Przynależność Alfea

Klub Winx

Specialiści

Ziemia

Tir Nan Og

Moce i Umiejętności Główna Moc:

Inne umiejętności:

  • Empatia Zwierząt
  • Czary związane ze Zwierzętami
  • Zoolingualizm
  • Zoopatia
  • Kontrolowanie Dzikich Warunków
  • Szeptanie Zwierząt
  • Kontrola Umysłu Zwierząt
  • Daje zwierzętom niezwykłą zdolność mowy ludzkiej
  • Leczy Zwierzęta
  • Tworzenie czujących zwierzęt z obiektów nieożywionych
  • Emitują promienie magicznej energii
Pierwsze Pojawienie Ostatnia czarodziejka na Ziemi
Związki Rodzina:

Morgana i Klaus

(rodzice)

Królowa Nebula (przyjaciółka -jej regentka)

Uczucia:

Manuel (narzeczony/chłopak)

Billy (były chłopak)

Przyjaciele:

Alice (Najlepsza Przyjaciółka)

Clarice (przyjaciółka)

Koleżanki z Alfeii (przyjaciółka)

Koledzy z Czerwonej Fontanny (przyjaciele)

Bloom (dobra przyjaciółka)

Sky (przyjaciel)

Flora (przyjaciółka)

Brandon (przyjaciel)

Musa (przyjaciółka)

Nabu (przyjaciel)

Tecna (przyjaciółka)

Helia (przyjaciel)

Layla (przyjaciółka)

Riven (przyjaciel)

Stella (przyjaciółka)

Roy (przyjaciel)

Timmy (przyjaciel)

Billy (przyjaciel z dzieciństwa)

  Koronowana Księżniczka Roxy to ostatnia czarodziejka na Ziemi (tak właśnie wszyscy myśleli na początku, ale z czasem pojawiały się inne czarodziejki, takie jak Morgana czy Diana). Posiada moc panowania nad zwierzętami. Potrafi sprawić, żeby mówiły ludzkim głosem,a także zamieniać je w żywe. Roxy ma długie różowe włosy,a przy twarzy ma żółte ombre.
Beznazwyrpztno

Transformacja

Historia

Mieszka z ojcem, Klausem, w Gardenii, rodzinnym mieście Bloom.  Jej matką jest Morgana. Roxy nigdy jej nie poznała, całe dzieciństwo myślała, że nie ma matki i jest sierotą. Później jednak podczas walk ze złymi siłami i po tym jak staje się czarodziejką, dowiaduje się prawdy o swoim pochodzeniu i o tym, że jest ostatnią ziemską czarodziejką (właśnie o tę moc chodziło Łowcom Czarodziejek). Najlepszym przyjacielem Roxy jest pies Artu, który dzięki magii wkrótce zaczyna mówić ludzkim głosem. Łowcy Czarodziejek chcą pozbawić ją mocy i atakują ją na Ziemi. Na ratunek jednak przybywają Winx i to dzięki jej wiarze w magię mogą zdobyć nową przemianę Believix. Na farmie Batsona Roxy znajduje Biały Krąg, który ma potężną moc i tylko ona może nad nią zapanować. Roxy boi się tego, co dzieje się wokół niej, nie chce walczyć ani być czarodziejką.Jednak przekonuje się,że nie warto bać się tego,co i tak zaplanował jej los. Jednak w końcu znalazła w sobie tyle siły, by przejść transformację Believix. Po przemianie ma zielony dwuczęściowy strój. Jej skrzydła są zielono-różowe i ozdobione w odciski łap zwierząt. Believix to jej naturalna siła, która płynie prosto z serca. Nikogo nie musiała o tym przekonywać ani nic udowadniać, wystarczyło, że uwierzyła w siebie. Nie może korzystać z pełni mocy Believix , ponieważ jest nowicjuszką i nie ma pojęcia jak to uczynić. Pewne jednak jest to, że posiada wszystkie moce prawdziwej ziemskiej czarodziejki. Po prostu nie wie jeszcze jak wydobyć z siebie całkiem nową siłę. Początkowo nawet zwykłe czary przychodzą jej z trudem. Dopiero za jakiś czas rozwinie się w pełni. Charmix i Enchantix zdobyła gdy zaczeła uczęszczać do Alfeii jednak po Enchantixie wraca do pierwotnych mocy. Jej ulubiony kolor to zielony. W 5 seri zaczyna chodzić do Alfeii. Razem ze swoim królestwem przybywa na ipreze wygnania Trittanusa i słucha koncertu Winx. Rozmawia z Królową Regentką Nebulą i razem świętują.

Transformacje

Believix jest to pierwotna przemiana Roxy. Po przemianie ma zielony dwuczęściowy strój. Jej skrzydła są zielono-różowe i ozdobione w odciski łap zwierząt. Believix to jej naturalna siła, która płynie prosto z serca.

Transformacja zdobywa ją z łatwością, potrzebna była do zajęć ze zwinności.

Charmix zdobywa go gdy odkrywa że nigdy nie wierzyła w siebie za mocno. Pierwszy raz gdy go użyła miała normalną transformacje lecz potem używała go na Believixie.

Enchantix zdobyła go gdy uratowała magików z Czerwonej Fontanny a byli to jej rodacy - Ziemianie. Roxy używała go na trzecim roku a na czwartym opanowała umiejętności dzięki którym mogła używać czarów w Believixie.

Harmonix dostała go od swojej Strażniczki Sirenix gdy dowiedziała się że źli trytoni z innych planet porwali syreny z Tir Nan Og. Na poszukiwanie klejnotów wyruszyła z Alice i Sabiną.

Sirenix gdy zdobyła z przyjaciółmi ostatni kamień i znalazła źródło Sirenix - otrzymała go. Po przemianie ma różową bluzke i zielone spodnie. Na prawym ręku ma bransoletke rozciągniętą po całości. Skrzydła są zielono-fioletowo-różowe. Na głowie ma fioletową spinke. Gdy jest w wodzie włosy są granatowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki