FANDOM

Riven
RivenRF
Skojarzony z Rodan, wróżek tajemnicy

Selkie Sonna, strażniczka bramy oceanu Melody

(jego ojciec pochodził z Melody natomiast sam Riven jest z Magix)

Wiek 16 (1 sezon)

17 (2 sezon)

18 (3 sezon/1 film)

19 (4 sezon/2 film)

20 (5 sezon)

21 (6 sezon)

Urodziny 15 października
Pochodzenie Magix/Melodia
Przynależność Alfea

Klub Winx

Specialiści

Magix

Umiejętności,zdolności i broń Główna Broń:

Inne Bronie:

Inne umiejętności:

  • Szermierka
  • Walka
  • Jeździec Smoka
Pierwsze Pojawienie Niespotykane Zdarzenie
Związki Rodzina:

Ojciec pochodzący z Melodii (ojciec)

Matka odeszła gdy był mały (matka)

Uczucia:

Musa (dziewczyna)

Darcy (była dziewczyna)

Przyjaciele:

Nabu

(Najlepszy Przyjaciel)

Layla (przyjaciółka)

Helia (dobry przyjaciel)

Flora (przyjaciółka)

Roy (przyjaciel)

Bloom (przyjaciółka)

Timmy (przyjaciel)

Stella (przyjaciółka)

Brandon (przyjaciel)

Tecna (przyjaciółka)

Sky (przyjaciółka)

Roxy (przyjaciel)

Riven - Urodzony 15 października, jego magiczny znak to żywioł. Jest samotnikiem i woli działać sam. Wcześniej trzymał z Trix, teraz trzyma z Winx i chłopakami. Nie ufa dziewczynom (ponieważ matka go porzuciła z powodów materialnych). Lubi współzawodniczyć ze Sky’em. Świetny we władaniu szablą i zręczny w dyscyplinach sportowych. Jest dzielny, przebiegły, nieufny, podejrzliwy i dziki. Od drugiej serii tworzy parę z Musą. W 4 serii można zauważyć że jest zazdrosny o Musę i z nią zrywa, ale wracają do siebie w ostatnim odcinku 4 serii. Jego ulubiony kolor to purpurowy.

Osobowość

Riven wydaje się być trochę jak samotny wilk. On bardzo lubi konkurencje, i jest łatwo zazdrosny, czasem agresywny, i jest dobry w sporcie i fizycznej walce. Ma krótkie magenta włosy i fiołkowe oczy. Riven często wydaje się chłodny, i ma problemy z wyrażaniem swoich emocji. Wychowywał się sam, więc żyje dla siebie, zgodnie z własnymi zasadami. Jego matka porzucił go przy urodzeniu, dlatego nie ufa kobietom. On zakochał się w Musie i jest doskonałym szermierzem, dzierżąc ostrze stylu fioletowego i kule-broń. Jest wykwalifikowanym wojownikiem oraz uzdolnionym sportsmanem. Pomaga mu to naprzykład wtedy kiedy był uwięziony w Chmurnej Wierzy przez Trix. Riven zniósł blokadę, która była w drzwiach jego celi. Niektórzy widzą go jako śmiałka, mądrego i wrażliwego. Riven to najlepszy przyjaciel Nabu i najbardziej konkuruje z Skyem. Ponadto, ze względu na wydarzenia w sezonie czwartym, Riven staje się bardziej współczujący. W sezon piątym wydaje się, że Riven jest nieco bardziej zrelaksowany i szczęśliwy a mniej zły na wszystko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki