FANDOM

Nimfa Poitea to
Politea-nimf daphne-pri-sir.png

Politea jako Nimfa spotyka Daphne swoją starą przyjaciółke i namawia ją na zostanie nimfą.

Politea jest kolejną czarodziejką/nimfą która osiągneła Sienix. Ona pojawiła się poraz pierwszy w "Rekinie Oko". Razem z Daphne walczyła przeciw trzem Prastarym Wiedźmom, one przekształciły ją w wężo-potwora który mieszka w Nieskończonym Oceanie. Później jej ogromnie potężne magiczne siły i zdolności zostały wchłonięte przez Darcy i Stormy. Według Daphne, była jej najstarszą przyjaciółką dopóki nie zdradziła i nie obruciła się przeciwko niej.

Historia Edytuj

Politea była przyjaciółką Księżniczki Daphne i mieszkanką planety Domino. Razem z nią uczeszczała 4 lata do Alfei. Ona po skończeniu szkoły zdecydowała zostać Nimfą. Natomiast Daphne została wróżką strażniczką Domino. Gdy wody światów wymiaru magicznego zaczeły opadać a rośliność zaczeła marnieć Daphne i Politea postanowiły pomóc. Politea jako nimfa wiedziała że pomóc może jedynie staarożytna moc Sirenix. Razem z Daphne postanowiły ją zdobyć. Potem Daphne postanowiła pomagać na Domino a później przeszła szkolenie w Alfei. Po latach spotkała ją gdy pływała w sirenixie a ona jako nimfa zachęciła ją by się przyłączyła. Jednak Daphne po ceremoni z udziałem Smoczego Płomienia zaczeła ciężką pracować ponieważ jako członkini rodu królewskiego Domino i Nimfa wymiaru magicznego miała obowiązek traktowanie swoich umiejętności z szacunkiem. Została liderem nimf tzw. "Nimfą-Nimf".

Gdy trzy prastare wiedźmy chciały podbić nieskończony ocean Daphne i reszta nimf chciały im przeszkodzić. Gdy warte miała Daphne z Politeą wiedźmy przeklnęły Sirenix. Następnie gdy Daphne próbowała uratować Bloom i użyła Sirenixu on zwrócił się przeciwko niej samej. Zmieniając ją w bezcielesnego ducha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki