FANDOM

Księżniczka Bloom
Bloom-Sirenix-Wallpaper-the-winx-club-32292609-888-568.jpg
Skojarzona z Lockette, wróżka portali

Kiko, królik

Belle, owieczka

Ron, kot

Peg Koń / Pegaz / Jednorożec

Selkie Serena, strażniczka bramy oceanu Domino

Wiek 16 (1 sezon)

17 (2 sezon)

18 (3 sezon/1 film)

19 (4 sezon/2 film)

20 (5 sezon)

21 (6 sezon)

Urodziny 10 grudnia
Pochodzenie Domino
Przynależność Alfea

Klub Winx

Specialiści

Domino

Moce i Umiejętności Główna Moc:

Inne umiejętności:

  • Kontrola/Manipulowanie Ogniem i Ciepłem
  • Pirokineza
  • Termokineza
  • Czary Ognia i zaklęcia
  • Absorbacja Ognia i Ciepła
  • Spełnianie Życzeń (poprzez Sirenix)
  • Psychiczna Więź (z jej starszą siostrą Daphne)
Pierwsze Pojawienie Niespotykane Zdarzenie
Związki Rodzina:

Vanessa i Mike

(rodzice adopcyjni)

Marion i Oritel

(biologiczni rodzice)

Daphne (starsza siostra)

Thoren (szwagier)

Uczucia:

Sky (narzeczony)

Andy (były chłopak)

Przyjaciele:

Stella (Najlepsza Przyjaciółka)

Brandon (przyjaciel)

Flora (dobra przyjaciółka)

Helia (przyjaciel)

Musa (przyjaciółka)

Nabu (przyjaciel)

Roxy (przyjaciółka)

Tecna (przyjaciółka)

Riven (przyjaciel)

Layla (przyjaciółka)

Roy (przyjaciel)

Timmy (przyjaciel)

Księżniczka Bloom jest czarodziejką o najpotężniejszej mocy – Płomieniu Smoka, jest również księżniczką planety Domino. Jej siostrą jest Księżniczka Daphne.

Osobowość

Na początku historii, Bloom pojawiła się jako zwyczajna dziewczyna z nieznajomością prawdziwego pochodzenia i dziwnych uprawnień. Później, gdy dowiedziała się więcej o magii i sobie, zaczęła ją bardziej interesować jej przeszłość i biologiczni rodzice. Jest również niecierpliwa, lecz zawsze jest chętna do pomocy i walki dla dobra. Bloom bywa czasem impulsywna, co prowadzi do kilku bardzo złych doświadczeń zarówno dla niej jak i jej przyjaciół. Jej największą siłą i największą słabością jest status bycia strażnikiem Płomienia Smoka, co czyni z niej najpotężniejszą wróżkę we wszechświecie, ale również konsekwentnie przyciąga licznych wrogów, takich jak Trix.

Pomimo że nie jest doskonała, Bloom ma serce ze złota. Jest zdolną przywódczynią.

Historia

Bloom jest córką króla Oritela i królowej Marion z Domino, młodszą siostrą Daphne. Kiedy była jeszcze małym dzieckiem, jej królestwo zostało zaatakowane przez Trzy Prastare Wiedźmy, Valtora oraz Mandragorę, którzy zniszczyli planetę. Daphne, która stanęła do walki z czarownicami, wysłała siostrę na Ziemię, aby ją chronić, a z nią również Płomień Smoka, po czym została zabita. Jej biologiczni rodzice uważali, że obie córki były martwe. Na Ziemi, Bloom pojawiła się w budynku, w którym jej przybrany ojciec Mike, strażak, gasił pożar. Mężczyzna uratował Bloom i ostatecznie adoptował. Przybrana matka Bloom to Vanessa, kwiaciarka. Bloom dorastała mając monotonne dzieciństwo i nie wiedziała o prawdziwych korzeniach. W młodości otrzymała prezent - królika Kiko, a także spotkała swojego wroga - snobistyczną i arogancką Mitzi. Spotykała się także z gitarzystą Andym. Jako nastolatka, Bloom stanęła w obronie Stelli w parku przed Knutem, ogrem. Gdy Stella została prawie pokonana, Bloom, o dziwo, użyła magicznego ataku i, wraz ze Stellą, pokonała ogra. Dziewczyna, będąca pod wrażeniem kompetencji i umiejętności Bloom, zachęcała ją do przyjazdu do Alfei, prestiżowej szkoły dla wróżek. Bloom zgodziła się i zaczęła swoją czarodziejską przygodę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki