FANDOM

Helia
20110603192156!Helia Uniform S4
Skojarzony z Amantio, wróżek oczarowania

Selkie Desiryee, strażniczka bramy oceanu Linfeii

Wiek 16-17 (1 sezon)

17-18 (2 sezon)

18-19 (3 sezon/1 film)

19-20 (4 sezon/2 film)

20-21 (5 sezon)

21-22 (6 sezon)

Urodziny 2 września
Pochodzenie Linfea
Przynależność Czerwona Fontanna

Alfea

Klub Winx

Specialiści

Linfea

Umiejętności,zdolności i broń Główna Broń:

Inne umiejętności:

  • Doświadczony pilot miśliwca
  • Podwójny agent
  • Szpiegostwo
  • Poezja
  • Rysunki
Pierwsze Pojawienie Nieproszony Gość
Związki Rodzina:

rodzice

Saladin (dziadek/wujek)

Uczucia:

Flora (dziewczyna)

Przyjaciele:

Timmy (Najlepszy Przyjaciel)

Bloom (przyjaciółka)

Sky (dobry przyjaciel)

Layla (przyjaciółka)

Nabu (przyjaciel)

Brandon (przyjaciel)

Stella (przyjaciółka)

Roy (przyjaciel)

Musa (przyjaciółka)

Roxy (przyjaciółka)

Tecna (przyjaciółka)

Riven (przyjaciel)

Krystal

(przyjaciółka z dzieciństwa; księżniczka)

Helia jest wnukiem Saladina. Urodził się 2 września i magiczny znak to jednorożec. Najlepszy uczeń, poświęcił się sztuce. Bardzo sprawny. Lubi przyrodę. Chłopak Flory od drugiej serii. Stosuje defensywny styl walki – unieruchamia wrogów za pomocą specjalnych linek przyczepionych (w 2 i 3 seri laserowych) do jego rękawicy. W 4 serii zmienia fryzurę.

Osobowość

Helia posiada największą dojrzałość z wszystkich specjalistów. Został raz nazwany przez Brandona pacyfistą, uwielbia pisać wiersze, romantyzm i rysunki. Helia nie boi się podejmowania ważnych decyzji i robi to, co jest słuszne, nawet jeśli jego przyjaciele nie zgadzają się z nim. On jest bardzo odważny, tak jak gdy pocałował Flore w Królestwie Darkara. On również nie boi się wyrazić swoich myśli, tak jak pokazano w Sezon 3, gdy działa jako mediator, jak i Nabu , między Skyem i Bloom lub Musą i Rivenem.

On również ma dużo wiary w Flore: przekonując ją do zaufania sobie, kiedy próbowała leczyć Kwiat Życia i kiedy próbowała uwolnić się od korzeni Diany. On również otwarcie wyraża swoją silną wiarę w nią na przykład, gdy owinęła Anagana w winorośl stwierdził dumnie że "magia Flora jest naprawdę silna".

Jego dziadek to Saladyn, dyrektor Czerwonej Fontanny. Był najlepszym uczniem w Czerwona Fontanna przed przenieśieniem się do szkoły artystycznej. Później dołączył do Czerwonej Fontanny na drugim roku i dołączył do Drużyny Skya. Byłby na trzecim roku w 2 sezonie , gdyby nie odszedł po pierwszym roku (w roku szkolnym przed Sezon 1). Staje się chłopakiem Flory pod koniec sezonu 2 a Timmy staje się jego najlepszym przyjacielem. Helia nigdy nie jest zazdrosny.

Jest również bardzo prawdopodobne, że Helia ma pewną ilość super-mocy, jest on w stanie samodzielnie z jedną ręką, dosłownie, trzymać się Lwiosmoka zupełnie spokojnie i na dystans, jak ten atakował Flore. Dalsze dowody pokazano, kiedy stara się wyciągnąć Skya uszkodzone skrzydło.

W "Kamień Shaab" Helia jest przedstawiony jako sprawny podwójny agent, zdolny do zbadania prawdziwych walk i do fałszywego alibi, sfałszować wydalenie z Czerwonej Fontanny i okłamuje wszystkich,nawet Flore , aby włamać się do administracji Alfey ukraść dokumenty oszukać szefa zbrodni do otwarcia skarbca Lamienia Shaab, który może ukraść. Leży z ciężkim sercem, choć ujawnia wszystkie oszustwa, w nadziei, że może odzyskać Flore. Jest biegły w sztukach walki i szpiegostwie.

Inaczej niż w kreskówce gdzie Helia nigdy nie jest pokazany jedźąc na motorze, może faktycznie jeździć. Niektórzy twierdzą, że jest nieśmiały, ale to tylko ze względu na jego brak głównych wypowiedzi i zaangażowanie w sezonie 2 i 3, bo jest pacyfistą.

Historia

Helia jest synem potężnego templariusza (nie wiadomo czy jest to syn czy siostrzeniec Saladina) i wnukiem dyrektora Czerwonej Fontanny Saladyna (w innej wersji jest wujkiem). Chodził do czerwonej fontanny przed sezonem 1 lecz odszedł do szkoły artystycznej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki